tisdag 4 februari 2014

Massa ändringar

Har hänt en massa grejer de senaste två dagarna, Igår kväll så bestämde vi oss för att jag och Stoffe skulle byta rum med varandra, alltså han skulle ta mitt rum där nere och jag hans däruppe. Bytte ner mig rejält då jag bytte från typ 42 kvm till typ 16-18 kvm, men det gör mig ingenting då jag tror att detta rummet passar mig bättre. Har fått det så himla mysigt.

Det tog cirka fyra och en halv timme att bara FLYTTA Stoffes grejer från hans gamla rum till det nya, han har fortfarande massor att plocka in, sjukt hur mycket böcker och filmer den mannen har alltså. Jag däremot som knappt äger några saker förutom några tavlor och en mobilladdare kom på plats hyfsat fort och sitter just nu i min säng och har en massa tända ljus, myyys.

Frida & Sabina höll på att mörda mig när jag sa att jag bytt bort mitt rum så de följde med mig hem efter skolan så att de fick se att det inte var så hemskt som de verkade tro, dock var de väl ändå inte alltför nöjda med bytet..men ähhh. Bakade kladdkaka (eller ja, lämnade sabina här hemma att göra kladdkaka medan jag och frida cyklade till affären, är typ snällaste vännen ever) Den blev hur som helst apgod.

Nu ska jag gå och duscha och sedan hjälpa till lite nere i Stoffes rum, imorgon är det praktik som gäller.

Ha det gött , lägger upp bilder på mitt rum senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar