tisdag 25 februari 2014

In their last moment, people show you who they really are

Älskar citatet som jag snodde till min rubrik, det kommer självklart från en av världens bästa filmer. Batman the dark knigth,  ällllskar den...och allt annat som har med Batman att göra. 

Började inte skolan förrän vid 12:15 idag så tog elva bussen in till skolan, innan det var jag även en stund hos Bizzan. Gjorde bara några lätta gruppövningar på lektionen innan vi fick sluta, så det var en väldigt lugn och skön skolstart efter lovet!!

Nu ska jag äntligen kolla på denna veckans walking dead avsnitt, har hört så mycket om det, om en liten romans mellan två personer som man inte alls trodde?? Är sååå spänd på att se det. Imorgon släpps även PLL så då måste jag se det också!! Hoppas dock att både TWD och PLL slutar snart då båda två har blivit väldigt utdragna och i vissa stunder bara väldigt långtråkiga, meeeeen, har man följt en serie från början så måste man ju se slutet med!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar