tisdag 6 september 2011

flying high again

Om jag fick chansen att utplåna en bok, en film & en skiva permanent , Alltså att ingen kom ihåg att den har funnit osv. Som cd skulle jag välja wierd al's skivor, utplåna dom och sen komma på dom "själv" , ta all äran för hans låtar.
En film jag vill bli av med är Bron till Therabithia, haha, vi såg den i skolan på typ engelskan eller ngt, storyn är väll okej , men helst fel skådespelare & dåligt gjord.
Jag kommer inte på någon bok jag vill utåplåna eftersom  att jag inte läser så mycket så vet inte någon som är dålig.

Blev att vara hemma idag med, var helt död på morgonen & nu är jag kall svettig som satan , men imorgon måste jag seriöst till skolan annars får jag kolik.
Stoffe och jag testade nyss hål i väggen till kinect en snabbis, de va sjukt kul!
Om stoffe får låna Jespers X.box så ska vi flytta ner de till tv-rummet så att vi får mer plats, för stoffes rum är lite för litet så man kan inte göra alla väggarna.

Nu ligger jag i sängen och kollar på Mars attacks , knarkar halstabletter och dricker teeee, mums.

Ni får hare gött så uppdaterar jag senare, pööösss ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar