fredag 16 september 2011

Dagens idol

Detta är ju min nya kategori, ska skriva om en kändis som jag gillar lite mer än alla andra , en varje dag, får se hur det går.
WISH ME LUCK!

Dagens idol är: Alan Rickman aka Snape!

Han är ju så jävla bra på dom rollerna han får, han får ju oftast spela otrevlig & det passar hans utseende , & vilket Harry Potter fan skulle gilla en glad/snäll snape..? ingen.
den enda filmen jag har varit besviken på han är i Sweeny Todd , men det är bara för att jag inte gillar den filmen.

Han är en bra skådespelare & i filmerna så gör han aldrig ett enda snedsteg.
Vem har sett snapes mungipor rycka i nån scen? , inte jag .

Här kommer lite bilder/filmer på en asbra man!






"Detta är en saga om din förebild
och hur det alltid slutar om man är för vild
kissa ej i motvind försök nu att förstå
för alla dina hjältar har dött ändå"

1 kommentar:

  1. Han är en av mina favoritskådisar också :) (Sen gillar ju jag Sweeney Todd också och gillar honom där med :p)
    Jag älskar kostymfilmer också och Sense and Sensibility (Förnuft och känsla) är han så jäkla bra i. I den är han inte det minsta ond, tvärtom, han spelar en lite äldre man som förälskar sig i en av de unga huvudrollerna. Han spelar så fint och man blir så glad av att se honom!

    SvaraRadera