måndag 12 september 2011

Få aldrig en tjej att falla för dig om du inte är beredd at ta emot henne.

                                   Hade ett sånt där typsikt film ögonblick inatt.
Jag drömde att vi var i grönhögen och fottade, på exakt det stället där vi va igår, och så va det en stenmur där. När jag kollar lite noggrannare på muren så ser jag att det ligger en grön liten orm där inne  & eftersom att jag är så äckligt jävla ormrädd så började jag självklart hoppa och skrika , sen på två sekunder hinner jag vakna sätta mig upp springa runt i rummet tända alla lampor och satt mig i min skrivbordsstol.

Jag skojjar inte de gick verkligen på 2 sekunder.
& jag är inte den enda i detta huset som har drömt ngt och sen flugit upp inatt, pappa drömmde att liemannen kom till honom så han flög också upp.

iaf, just nu sitter jaag och rensar mobilen, har precis lekt med elton.
Det har varit studiedag idag så jag har mest bara legat och kollat på film idag. Kollade dock bara på filmer som Vanessa Hudgens är med i eftersom att Elton verkligen älskar henne, när hon är med på film så sliter han inte blicken från henne.

Imorgon är det tydligen hemkunskapsredovisning, vet ingenting om den egentligen , meen det löser sig!

Dagens låt;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar