lördag 10 september 2011

Ozzy Fucking Osbourne - Helt underbar!

såhär går det om man ger mig en överstrykningspenna och ska stryka under allt det roliga på sidorna..
såhär ser ALLA sidorna ut... hm.. i den engelska verisionen (som jag bara har i pocket än så länge) så håller jag på att stryka under alla gånger han använder ordet "fuck" , hihi jag har ett liv men tänker inte leva de.. än iaf.





här är ett ozzy citat!

"Eftersom att jag har överlevt år med kola och sprit så är jag säker på att jag kommer lämna jordelivet på något helt idiotiskt sätt. Typ snubbla i trappan och bryta nacken...(igen). Eller kvävas av en halstablett. Eller så kommer en duva skita på mig och smitta mig med något kontigt virus från en annan planet.
Jag har sagt till Sharon; Vad du än gör, kremera mig inte!  Jag vill ligga i jorden i en fin trädgård någonstans , med ett träd ovanför huvudet. Helst ett vildäppelträd så att ungarna kan göra vin av mig och supa sig dyngraka!"

Åh, Ozzy , jag älskar dig sådär galet mycket !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar