söndag 18 september 2011

Don't forget to love yourself.

Vädret har inte varit på topp idag så jag & bror tog en speldag , spelade mortal kombat, powerrangers, pokemon, monopol massa såbba där udda spel. Vi har faktigst haft väldigt roligt, speciellt när jag vann , blev lite minde glad när han vann över mig på pokeom but thats life (;

Har även fått The Osbournes säsong 4 idag, dock varken engels eller svensk text så det är lite svårt att höra vad Ozzy säger när han mumlar.

& eftersom att jag snart fyller år, om typ siiisådär 2 månader har jag skrivit en önskelista, hih, alltid bra att börja tidigt. Det mesta av den består av Ozzy saker några nästintill omöjliga saker, men strunt samma :)

Om ett tag ska vi även åka till Ullared, blir första gången för Sanna,Stoffe och mig. Mamma tycker inte om de så vi får se hur de är.

Aja skola imorgon då , ska snart lägga mig i sängen och vänta på att FW/GC's svars video kommer upp, fast den kommer typ hamna på youtube inatt så får se den imorgon innan jag gå till skolan eller något :)

Nyss hade vi lite söndags mys , kollade på nån X-men film , handlade typ om massa människor med olika krafter, den var rätt bra faktiskt.
Nä nu ska jag gå och lägga mig, hade gutt som mos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar