söndag 11 september 2011

Lite tidsfördriv.

50 FRÅGOR
1. Det första du tvättar i duschen? mig..?
2. Gillar du kaffe? latte
3. Hur mår du just NU? mår illa , annars äre väll bra
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? .

5. Berätta om din senaste dröm. ..jag låg i min säng och då brakade hela skiten ihop så jag dog.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? jap

7. Vad vill du ha just nu? maria på foten

8. Har du räknat till 1000 någon gång? nu har jag o.o

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? bååda

10. Använder du smileys? sometimes

11. Har du träffat någon kändis? jaaaaaadå

12. Gillar du keso? aaa med citronpeppar

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?Untitled

14. Hur många länder har du besökt? vet inte

15. Är dina föräldrar stränga? nej de ska jag inte påstå att dom är

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? oja!

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? en snopp...hihi nä.

18. Brukar du hyra film?. nä

19. Var kommer du vara på lördag? lurdag jag ikke veta

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?Jag va för liten för att fatta vad som hände kommer dock ihåg att de va ett jävla liv om det.

22. Vad åt du till lunch? råraka...?

23. Har du lockigt hår? ne

24. När grät du senast? tieeepw, intew såw längew sewn

25. Har du gått in i en vägg någon gång? ....ja, de gjorde ont

26. Favoritårstid? sommar och höst

28. Sover du med TVn på? inte längre

29. Tycker du att du är gammal? oja ,en gammal kärring går snart i pension oså.
30. Är du mörkrädd? joda de händer

31. Gillar du ditt liv just nu? tjugiofyra timmar om dagen sju dagar i veckan trehundrasextiofem dagar om året

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? alltid

33. Har du bra syn? ibland så

34. Var är dina föräldrar just nu? rummet i väggen brevid o.O

35. Vad har du på dig just nu? skjorta kavaj och röda byxor *sjunger* nää, ozzy tröja och tråsor

36. Vad var det senaste du köpte? vet inte

37. Hatar du mer än 3 personer? .. ja.

38. Använder du sushipinnar? jag kan inte :o

39. Äger du ett vapen? hihi, ah

40. Gillar du ditt hår? ibland så

41. Gillar du dig själv? Jaa. de händer väll

42.Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? lika mke

43.Hur ofta använder du MSN? när jag sitter vid datan ,som är ngn gång i veckan

44.Brukar du kolla din mail? nöö

45. Pepsi eller Coca Cola? Dricker inte cola och har aldrig smakat pepsi så inget.


46. Har du ett husdjur? A doggie bag , a rabbit bag, and some fish sticks

47. Gillar du någon? nja

48. Vet han/hon om det?- de vet jag inget om

49. Senaste mening du hörde (låtar räknas inte!) ?"Matilda tös du är en idiot
50. Vad gjorde/sa du då? detsamma du lille pojk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar