måndag 5 september 2011

sjukis

Tjollahopp tjollaheeeeeeeeej, här kommer pipppi långstrump tjollahopp tjollahej tjollahoppsan saaaaa...

Är hemma från skolan idag , är så jäkla förskyld & har ont i huvudet.
Måste väll försöka pallra mig iväg till skolan imorgon eftersom att Ebba & jag ska göra kina wook eller ngt imorgon på hkkn, känner mig inte allt för pepp på de.

Idag har jag även övervunnit min rädsla för nässpary & varit hos tandläkaren , kul att jag tydligen är där för att kolla om jag ska ha tandställning, de är inget nån har frågat mig om , meeeeeen såkan det va.

Idag har Sanna och jag legat i en varsin soffa och kollat på 2/1 men säsong 8, älskart!
& nu blir det nog att kolla på star treek voyager eller mars attack.

Ni får hare gööööött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar