torsdag 8 september 2011

Rosor är röda violer är blå, äh skit samma jag äger endån.

I have a dream i was king
I woke up still king.

Vill bara säga detta!
Jag tycker att det är skit kul att jag har fått så många fler åtekommande läsare efter inlägget jag skrev om annorlunda människor (http://soldtothedevil.blogspot.com/2011/08/du-bor-lasa-detta.html#comments)
men jag vill bara varna er , jag är ingen människa som skriver vettiga inlägg 24-7. Ibland råkar det hända att jag får en snilleblixt och kommer på ngt som jag vill skriva mina tankar ,åsikter och upplevelser om helt osencurerat (;)
Men oftast är jag en väldigt oseriös människa som inte skriver om ngt annat än sånna barnsliga ord jag tycker är roliga nu.
Så jag varnar er, om ni inte vill läsa om en tråkig fjortis humor så ska ni inte förvänta er förmycket.
Jag har rätt bloggtorka om sånna där intressanta grejer att läsa/skriva om så om ni har ngt förslag, släng iväg ett mejl eller en komentar så blir jag happy face *:D*

För övrigt är jag inte så happy face just nu. Orkar knappt med dagarna , den mest använda meningen i mitt liv just nu är "åh jag orkar inte mer , kan vi inte lägga oss i en buske och dö?", ska vi kalla det för höst depprision...?
Det är väldigt lätt att gå upp på morgonen men dagarna klarar jag knappt utan att bryta ihop, svåt att sova på kvällarna och nätterna blir bara längre och längre.
får se, de blir kanske bättre nu när min förskylning snart har försvunnit ut ur kroppen.

Aja, haare, fåååår, griiis, kaaaaattt, muuus,koooo,gädda.


2 kommentarer: