måndag 26 september 2011

Lite dåligt med uppdatering och sånt.

Tjosan i trosan, ja, jag lever faktiskt.
Har inte uppdaterat på år och dag känns det som men jag har haft lite prov att plugga till och har inte haft nån jätte lust att starta datorn bara för att skriva ett litet blogginlägg, men jag ska bättra mig okej?
Blir kanske lite mobilblogg sen också :)

Tagit ensamfotto idag , blev nog helt överjävligt dåligt...
Fick även se klassfottot, det är nog det värsta skolfottot som har tagits på min klass, usch och fy och blä så dåligt det blev..

Efter skolan så åkte vi in till stan , sanna och jag gick på modehuset medan mamma och stoffe var på stadium, sedan möttes vi på media markt. Då kom även Linus och snyltade åt sig lite skjuts hem.
Macka på subway , en rätt OK dag idag faktiskt.

Nu har mamma bakar lakritskladdkaka som vi snart ska smaka , ni får hadé gutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar