lördag 10 september 2011

Grattis på födelsedagen (L)

Grattis på födelsedagen morfar, idag skulle du ha fyllt 84 år, <3

Det har gått så lång tid sen vi sågs sist men det är endån väldigt svårt att förstå att jag aldrig mer kommer kunna krypa upp och sätta mig i "moffas" knä.
Nu när min humor äntligen har blivit så bra så att vi har ungefär likdan så har jag ingen att dela den med.

Jag tänker på dig väldigt ofta & för nån timme sen satt jag med "Tigger" i handen och tänkte på när jag hade köpt den och du fick döpa den.
En tiger som heter Tigger mer fantasi kan man ju inte ha.

Du va där när jag lärde mig gå.
Du var där när jag lärde mig prata .
Du var där när jag började skolan.
Du var där när jag lärde mig simma.

Du är där när jag slutar nian.
Du är där när jag får körkort.
Du är där när jag tar studenten.
Du är där hela mitt liv, för i mitt hjärta kommer du alltid att vara.

Jag längtar tills vi ses igen.
Jag längtar tills jag kan krama dig.
Jag längtar tills jag kan känna din lukt.
Jag längtar tills jag kan spela med dig.
Jag längtar till allt.

Jag saknar och älskar dig världens finaste morfar. Nu lever jag åt dig <3



1 kommentar: