lördag 17 september 2011

C'mon bro, I got tiger blood.

Dagen idag så har jag mest suttit och spelat sims 3.
Har även umgåts lite med bror och kusin, mycket trevligt, när jag fick vara med och leka i typ 5 min...

Just nu sitter jag och kollar på bilder på Ozzy (<3)
Skulle kunna ge vad som helst för att få träffa honom, asså verkligen träffa honom ,praaata lite med honom, kramas lite med honom, bli bästa vän med honom. OKEJ. Önsketänkade men åh, Jag har satt upp ett mål och det är att jag ska se honom minst en gång till innan jag fyller 30, åh jag svimmar snaart . jag vill träffa honom. Jag måste träffa honom, Detta är helt sjukt har aldrig kännt sånt här stort behov av att träffa någon innan, Jag är helt besatt

Sen ska jag kolla igenom Bytelove lite också , en riktigt bra tröj sida för gamers.
Köpte min WoW , Palladin tröja där. Dom har riktigt bra kvalite på tröjorna, åtminstone herrmodellerna.
Den svarta färgen håller super bra och trycket håller också jätte bra, har haft den tröjan i några år nu så om ni vill ha en riktigt bra tröja beställ från www.bytelove.se.
Har redan hittat 5 tröjor jag vill ha, dock så finns inte den jag har velat ha sen jag köpte min första därifrån, den va slut förra gången och nu finns den inte alls :(

Bilder;




Min man! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar