tisdag 4 september 2012

Dagis eller gymnasie

Det är ju faktiskt nästan så att man börjar undra om det är dagis jag har börjat i eller om det verkligen är gymnasiet. Idag har vi endast fyllt i olika former och bilder med vattenfärg, fikat och ritat. När jag hör hur mina vänner som går typ natur på Kagg, de som gick till klockan fem första dagen, har massa prov och läxor varje dag och så komemr jag här och fikar minst en gång i veckan och målar med vattenfärg. Sjukt avancerade och jobbiga dagar jag har va ;)

Tog tio över tre bussen hem och åt direkt när jag kom hem. Nu sitter jag i soffan och kollar på project runway och äter marabou med salta majsbitar i , muuuums!

Ikväll så ska jag nog kolla på walking dead och göra min "läxa" ska gå en promenad och se saker och tänka vad man kan använda de sakerna till,väldigt ansträngande..
Imorgon har vi matte&engelska, hoppas att dagen går fort!

Både idag och igår har jag haft så äckligt ont i huvudet, hoppas fan att det går över snart, orkar inte knarka fler värktabletter. Det suger och är beroende framkallande.

Aja, har inte så mycket mer att berätta om, skriver nog mer ikväll. Ha de fint puss :*


Åt denna igår, så sjukt god. Smakar typ chokladpudding.
Ni måste verkligen smaka den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar