söndag 30 september 2012

Neil Patrick Harris


Jag har , som ni kanske vet. En liten förälskelse i Neil Patrick Harris. Har sett antagligen alla filmer / serier där han är med.Vet lixom inte varför jag tycker så mycket om honom. Men alla hans rollfigurer får mig att le även fast jag kanske inte borde le just vid det tillfället. Första gången jag såg interjuvn här över så satt jag och skrattade genom hela filmen.

I How i met your mother så älskar jag honom bara för att han är lite som han är. Han kör sitt egna lilla race och skiter i vad andra tycker. Ifall jag inte hade börjat titta på HIMYM så hade jag aldrig upptäckt honom och då hade jag inte skrattat så att jag hade gråtit ikväll.

Har kollat på dessa videorna med bloopers & annat kul, har bokstavligen skrattat tills jag gråtit. Så underbart roliga människor.



NPH är inte bara en väldigt duktig skådespelare, han är även en väääldigt duktig sångare. Han har till exempel gjort coevers med låtar från filmen Rent som jag älskar. Han måste ju tillhöra det finaste gay-paret som finns! För er som inte vet det så är Neil tillsammsn med "Scooter" från HIMYM där han spelar Lilys föredetta pojkvän som inte vill släppa taget. När jag först fick veta att dem var ett par så dog jag lite smått, perfektare går ju inte att få ihop.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar