tisdag 11 september 2012

skolaaaaa

Skolan är faktiskt rikitigt bra. Visserligen finns det ju saker som man inte tycker är på topp. Men de bra sakerna väger över de dåliga. Som till exempel. Jag har världens bästa lärare. jag skojar verkligen inte, jag har nog fått de bästa lärarna som går att få. Maten där emot är ju verkligen dålig. Den är kall och en enda stor röra. Värre än skansen till och med & då är det riktigt dåligt. Det där med tre timmars lektioner skrämde mig väldigt mycket innan jag hade börjat. Var nervös över att ha tre timmars matte, engelska. Ja nästan alla ämen. Men vet ni? tre timmar på bauer går mycket mycket snabbare än en 40 minuters lektion i grundskolan. Så till alla er 97or som läser detta. Sök till John Bauer! Jag var super nervös för lektionerna men det går som på räls. Mitt schema ska jag ju inte heller klaga på. Jag börjar vid 12.15 på måndagar och slutar vid 11.15 på fredagar. Det ger mig en lång helg. sen går jag i vanlig tid tis-tors men det kan man faktiskt leva med. Trotts att det är jävligt tufft att gå upp vid klockan sex och gå till klockan tre så är det så värt det . Florist tvåorna är hur goa som helst och behandlar oss nästan som om att vi går i deras klass också. Som tur e ska vi ta klassfoto med dem också, det hade ju sett för jävla kul ut om det bara hade varit jag , sabina och frida på vårt foto. Typ , hej här är vi.

Nu kommer lite bilder som jag har tagit med telefonen och lagt över till datorn. Vet inte riktigt vad det är för bilder men ja, det är sånt som märks.Så ja , varsågoda . Bjuder på något fint i ssitsta bilden.
















VACKERT!
det är ju nästan så att man bli tårögd så snygg jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar