söndag 16 september 2012

Jag önskar

Jag önskar verkligen att jorden kommer att gå under snart. Jag vet, de låter helt sjukt. Men jag skulle inte ha något emot att jorden skulle gå under på julafton eller när det nu är sagt att den ska göra det. Mitt enda krav är att jag skulle få vara med mina nära och kära,familj och vänner.



Ja, jag är lite i en depression igen. Varenda liten rörelse,allt, känns som om att kroppen bara skriker nej. Allt känns både psykiskt och fysiskt jobbigt. Vad som inte gör saken bättre heller är att jag har så jävla tråkigt men endån om jag skulle komma på något att säga så tar mim kropps negativa energi över och säger till min hjärna att jag inte vill göra det för att det är tråkigt.



Det känns jobbigt att öppna munnen för att svara ifall någon pratar med mig, endån så har jag så mycket som jag vill prata om.



Nä, nu ska jag sova. Godnatt

1 kommentar:

  1. Gather up your tears, keep 'em in your pocketSave them for a time when you're really gonna need them...

    Vet hur det känns min lilla syster, det går över.

    SvaraRadera