lördag 8 september 2012

Det tycker jag bara är helt fantastiskt

Det är så logiskt alla fattar utom du

Dagen idag har jag bara åkt runt lite med mamma & stoffe, handlat lite saker. Sen åkte vi till köpstaden och köpte ben and jerry's , bästa glassen som finns speciellt cookie dough! Åkte hem till moster och fikade lite och nu sitter man här framför datorn och dör långsamt samtidigt som jag sitter och kollar på reprisen av kristallen , det är så jävla tråkigt eftersom att jag redan vet vilka som har vunnit. Men aja, det finns inget bättre att kolla på så jag frå väl överleva det.

För er som inte har sett det så har jag lagt upp de andra buketterna jag gjorde i andra inlägg så det är bara att skrolla ner så kommer ni se de andra som vi gjorde igår. Riktigt kul. Det är typ det enda jag vill göra nu, haha . Måste fixa lite Oasis så att jag kan göra lite bordsdekorationer , det är hur kul som helst. Ganska så lätt också!

Alltså nu måste jag verkligen ta tag ivad jag äter. Hemma trycker jag bara i mig mängder med godis , jag har ett helt bord fyllt med godis. I skolan äter jag godis och snabbmat, tex, max,subway osv. Äter onyttigt hela tiden. Hade ju en period då jag hade godis förbud. Då åt jag inget godis på typ 60 dagar, sen när det var slut så började jag äta igen, men bara lite i taget. Nu äter jag massor dagligen och jag har ätit så mycket att jag inte ens är sugen på det längre, jag äter bara för att jag ska. Ska börja äta bara en gång i veckan och sen så ska jag så småningom sluta äta det igen. Det värsta är bara att hitta på något som kan ersätta. För när jag hade godisförbud så var det inte att inte äta godis som var det svåra utan vad man skulle äta istället och att jag ständigt var sugen på att ha något att tugga på. Det syns verkligen på min hud att jag äter massa onyttigt. Den är finnig,fläckig och ser allmänt äcklig ut. Vad som inte gör saken bättre är att det börjar bli höst och då är min hud gräslig. Nu blir det fan andra tag. Inget mer godis förens på fredag! eller kansek jag ska starta med detta nästa vecka. Äh, vi får se. Ändring ska det i alla fall bli!

Ha de götttt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar