fredag 21 september 2012

Lab yo

Har läst en massa artiklar i tidningar om tex. Poliser som skjuter hundar utan någon direkt anledning. Det enda jag kan tänka på då är , vad fan skulle jag göra ifall någon skulle skjuta Elton. Flera gånger i veckan så oroar jag mig för att han ska försvinna ifrån mig. Han är min lillebror, min bästa vän mig alldeles underbaraste lilla pojke. Jag älskar den här hunden mer än något annat i världen och ifall någon skulle röra honom eller skada honom så skulle den personen inte få ett lätt liv. Jag skulle förfölja personen, låta den förstå vad den har gjort och ge den så stora skuldkänslor att den inte skulle klara av att leva längre.



Vad skulle jag göra utan min lilla pojk?

Världens finaste lilla lillebror Elton. Jag älskar dig så enormt att ord inte kan beskriva.



Bästa vän och anledningen till att jag går upp på morgnarna är för att då vet jag att jag snart får träffa dig igen. Det bästa jag vet är när du ligger bredvid mig och sover,snarkar och snussar.



SIR ELTON, JAG ÄLSKAR DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar