onsdag 5 september 2012

Tja!

Idag är en bra dag...ganska så i alla fall!

I skolan så hände inte så mycket, slutade vid tre, alltså en timme innan. Tror faktiskt inte att vi har gått en hel dag någongång! Men det var i alla fall skönt att sluta tidaigare idag för att jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Det är en sjukt go grupp som vi har lektioner med. Har med IT och BF, så det är jag, sabina och frida och ttyp 15 killar, wiiho. Tog tio över tre bussen hem, satt och pratade med Hedda hela vägen hem. Riktigt kul att träffa henne igen, saknar henne faktiskt eftersom att vi hängde ihop hela dagarna på skansen ooch nu ser jag typ aldrig henne. Men det var i alla fall kul att träffa henne igen. Vi pratade lite om The hobbit, som föresten bara har 98 dagar kvar till premiär! Så vi pratade lite om den och hur vi ska göra eftersom att vi ska gå på den tillsammans, pratade lite om Manson&Zombie i stockholm också, vill verkligen dit! Ja och så lite mer mellan himmel och jord!

Kan ni fatta det 98 dagar, 98 jävla dagar. När vi började nedräkningen så var det över 300 och nu är det bara 98 jävla dagar *glädjetår* Ah, så livet äger ganska så hårt just nu!

Just nu sitter jag och pratar med Elina & Felicia. Det var länge sedan som jag hörde av båda två så det är kul att snacka lite :)

Min jävla nacke alltså. Åh , den är så jävla öm. kan knappt röra huvudet åt någon sida och jag känner hur jag har knölar som flyttar sig såfort som jag gör hastiga rörleser. Nu ska jag gå och ta en värktalblett och sen sova lite.

Ha de gött pussssi :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar