onsdag 19 september 2012

Tjaba tjena hallå vi säger så

Känns som om att det var ett tag sedan jag bloggade "på riktigt" sist. Idag så hade vi matte och engelska fast slutade typ vid halv två iställer för vid fyra, guttans. Tog bussen hem och åt lite pasta och sedan ska vi äta pizza. Har även tryckt i mig en halvburk med Ben & Jerry's cookiedough glass. Muuuums.

Nu ligger jag i soffan och har precis kollat på hollywood fruar på tv3play. Gunilla är ju för fan sinnessjuk. Har mått lite sisådär halv dåligt idag. Magvärk,huvudvärk och benen har skakat som jag vet inte vad. Kunde knappt gå ifrån bussen in till skolan i morse och det är knappt hundra meter. Som tur var är det bättre nu men de skakar fortfarande lite.

Imorgon ska jag,sabina, frida och några av florist tvåorna gå lite på stan osååååå. Eftersom att det är fashion week (?) så det är lite rea och såånt.

Bussresan hem var både rolig och jävligt konstig. Det var typ 50 personer från högskolan som skulle åka med och man visstee inte vilka som var killar och vilka som var tjejer, alla såg likadana ut och så hade dem halva djurparken med sig. Sen så satt en kille från min förra skola och typ psykade en tjej som satt brevis honom och sen så började han typ flörta med henne. HAHAHA alltså det var så hysteriskt kul.

"DAGENS LÅT"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar