lördag 1 september 2012

Wooho

Tjenare, ska berätta lite om de senaste dagarna.

Igår så hade vi ju som sagt bara idrott, hade med it-killarna så  det var ju bra. Slippa skämmas för dem är lika dåliga som jag haha.Råkade träffa en kille med stenhårda frisbees i magen,huvudet & skrevet, stackarn haha , men kul var det. Efter idrotten åkte jag,sabina och frida in till stan och gick runt lite där, tog en smoothie och så. Sen efter det kom mamma och pappa och hämtade mig så åkte vi till Kristianstad. Hittade lite saker och massa godis. Gottigotti. När vi kom hem så började vi se om säsong två av walking dead, sjukt bra serie alltså!

Så sjukt jävla trött idag, har varit vaken sen klockan två för då vaknade jag av att jag trodde att vi hade inbrott och att alla blev skjutna och att elton blev kidnappad. Så jag kunde inte somna om så jag har legat vaken sen dess.

Idag så har jag inget planerat, ska väl bara ligga i soffan och titta på how i met your mother. Sanna kanske konmmer förbi en sväng när hon har slutat jobba också.

Men ja, skriver kanske mer sen ciaaaao :*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar