onsdag 19 september 2012

Ja, det är jag.

Jag är inte den där typiska tonårstjejen som sitter och sminkar mig hela dagarna, fixar med håret eller shoppar såfort som jag kommer åt lite pengar. Jag är heller inte den där som går runt med märkeskläder och som alltid ska ha de nyaste sakerna.

Nej. Jag är tjejen som såfort som jag kommer innan för dörren efter skolan så byter jag om till pyjamas. Jag är tjejen som hellre lägger pengar på filmer och spel än på nya kläder och skor. Jag är tjejen som har växt upp med StarWars, Sagan om ringen, Jurrasic park, James Bond och andra skit bra filmer. Jag är tjejen som helst går runt i oversize tröjor hela dagarna och helst inte har tajta byxor på mig. Jag är tjejen som äter som en häst såfort som jag kommer hem. Jag är tjejen som inte bryr mig om vad jag äter. Jag är tjejen som inte bryr mig ifall jag väger 90 kilo eller 30 kilo. Jag är tjejen som rapar och fiser bland människor. Jag är tjejen som går på toa med öppen dörr. Jag är helt enkelt jag.

Erkänn att ni (som inte tillhör min famlij) är lite chockade över vissa saker som jag skrev här över, eller hur ?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar