måndag 3 september 2012

Hade ju faktiskt skrivit en text till bilden i det förra inlägget "bra slash dåligt" men tydligen så kom ju inte den upp. Så nu får jag försöka komma ihåg vad det stod. Antar att det var något i stil med detta.

"Tjena.
Ska berätta lite om de senaste dagarna. Igår (lördags) så kidnappade sanna mig och katterna ner till grönhögen. Där åt vi super goda mozarella sticks och kollade på how i met your mother. På morgonen var med mys i sängen med katterna. Trodde att dagen skulle bli perfekt, vilket den självklart inte blev. Fick ett samtal om att Jens var sjuk så det var ju bara att åka hem så fort som vi kunde. Så dagen har spenderats med att ta hand om honom. "

Trodde helt ärligt inte att han skulle klara natten, men jag satt larm ett par gånger under natten och han blev bara piggare och piggare för varje gång jag gick upp.  Idag är han nästan helt återställd. Känns superbra. Var inte beredd att förlora honom än.

Dagen idag har bestått av skola, började vid 12:15 hade bara svenska, gjorde lite tester vilket jag tror gick rätt så hyfsat i alla fall. Efter skolan gick jag lite snabbt på stan, hittade tre tröjor och sen åkte jag med mamma hem, hon hade varit och vaccinerat Elton. Nu sitter jag här hemma och har precis ätit lite nudlar och fika. Vill ha fler how i met your mother avsnitt att titta på, men jag måste beställa fler säsonger och jag känner inte att jag vill lägga pengar på det just nu.. Så jaa, jag skulle verkligen uppskatta om någon köpte säsong 3,4,5 eller boka 7,8 till mig , det skulle faktiskt betyda väldigt mycket!

Aja, nu ska jag återgå till project runway och sen duscha. Ha de göttt! :*

1 kommentar:

  1. är glad att vi lyckades få igång honom igen sötnosen.

    SvaraRadera