lördag 17 november 2012

paptetiskt

Alltså, att lägga ut bilder på bdb där det endast står "åh jag älskar dig bästavän, du är min andra halva,är så glad att jag fick en så bra vän som du" det är så jävla patetiskt, jag vet mycket väl att du bara lägger ut bilderna för att göra mig svartsjuk och få mig att vilja ta tillbaka det jag da till dig, men duuu har sååå feeeel. Jag saknar inte dig, jag bryr mig inte om du skaffar nya vänner eller om du dör ensam .

Alltså, jag tycker att det är rätt skrattretande då du säger att mi älskar varandra osv, men hörru, jag ger det max ett år och då kommer ni ha hunnit vara ovänner minst 15 gånger ,båda verkar ju vara lite halv deprimerade.

Nej okej, jag har mognat och önskar er två inget annat än ett lycka till för jag vet hur svårt det är att vara vän med dig.


LYCKA TILL MED LIVET & VÄNSKAPEN , AMANDA

1 kommentar:

  1. Jag vill bara säga att har du ett problem med mig får du gärna snacka med mig istället för att skriva massa skit här! Jag är inte farlig att snacka med! Men med tanke på att du inte ens känner mig så undrar jag hur vet du att jag är deprimerad?

    MVH

    SvaraRadera