onsdag 21 november 2012

Vi sitter här och ser ut som om att vi fattar precis vad det handlar om!

Jag har tänkt på en sak, När man åker buss så går man längre bak och sätter sig ifall man har bra självförtroende. I alla fall jag. ifall jag har bra självförtroende en dag så går jag längre bak och sätter mig än ifall jag har dåligt självförtroende. Fast inte på 105an på morgonen eller tio över tre bussen för då sätter man sig där det finns platser . Men annars, är det bara jag som sätter mig olika långt fram beroende på självförtroende?

Jag sitter alltid på det bakre sätet där vid anrda dörren eller vad man ska säga, men jag tror inte att jag skulle sätta mig längre bak. Det värsta jag vet är att behöva sitta allra längst bak, jag vet inte varför jag bara hatar det så extremt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar