onsdag 14 november 2012

Så länge du älskar mig kan vi vara hungriga kan vi vara hemlösa

Satan vad kallt det är, både inne och ute.Sitter under två filat med en tjock pyjamas och en varm datorn och jag fryser endån, sjukt.

Sjukt onödig dag i skolan idag, gick endast till halv ett istället för till fyra och det enda vi gjorde var att vika några papperslådor formade som tårtbitar. Jag gjorde typ två stycken haha. Vid elva tiden fick vi gå och äta då gick jag, sabina,frida,matilda,carley & jonna till Thai silk och åt, det var mumsigt! När vi kom tillbaka till skolan så visade det sig att våral lärare inte hade något för oss att göra så att då fick vi sluta, det var riktigt skönt!

Nu sitter jag och väntar på att sanna&mamma ska komma hem från vår granne så att vi kan börja med maten, är sjukt hungrig!

Som ni märker så överlevde jag den lilla allergichoch jag fick av tomaten igår, tog en allergitablett så det la sig lita men det kändes fortfarande lite i morse när jag vaknade, men jag överlevde och det är ju huvudsaken ellerhur ;)

Nu ska jag fortsätta att kolla på family guy och svälta ihjäl, ha de götttt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar