fredag 16 november 2012

#korkad

Just nu känner jag mig sådär extremt korkad. Kom ut från duschen och skulle starta musiken på spotify på datorn igen. Satt och tryckte som en jävla idiot på skärmen och fick nästan krupp för att tuchen inte verkade fungera. Jag slängde nästan datorn i väggen innan jag insåg att jag inte satt vid skoldatorn och därför inte har någon tuchskärm på datorn.

Fy, när jag kom på mig själv var det nästan så att jag hoppades på att mamma inte skulle ha sett det. Men haha alltså jag är så jävla blond. Är nog blond egentligen , i skolan märks det nog inte alltid så tydligt för där umgås jag med människor som är precis som jag & värre. Men här hemma så är alla så himla mycket "smartare" än mig så det märks så extremt tydligt när man gör bort sig.

& NU SITTER JAG OCH GÖR HASHTAGS PÅ EN BLOGG, ORKAR INTE MED MITT LIV #SUGGETBALLE #NUÄRJAGCOOL #BARAFÖRATTJAGVÅGAR #YOLO lixom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar