fredag 16 november 2012

Lite fakta om mig

Det mesta vet ni nog redan men det kanske kommer upp något som ni inte veeeet..

-Jag är extremt överdrivet skiträdd för ormar, kan  inte se bilder på dem ens, I sommras så var pappa & jag i motionsspåret och gick med hunden, såg en kopparödla i kanten typ 10 meter framför, pappa fick nästan bära hem mig för att jag blev så rädd, benen skakar & bär mig inte, luften stannar i halsen och kommer inte ner som den ska vilket ger mig ännu mer panik och sen så är jag chockad resten av dagen.

-Jag hatar att behöva bjuda folk på tuggimmi när jag är i skolan, när jag är hemma är det inga problem, alla som vill ha kan få men när jag är i skolan så vill jag verkligen inte bjuda folk , vet inte varför haha

-Jag har i hela mitt liv varit väldigt rädd för tandläkaren men de senaste gångerna  så har jag knappt brytt mig, bytte till och med ut en lagning utan bedövning, fett stolt!!!

-Jag ska få tandställning någon gång snart, alla vet redan varför så det känns onödigt att skriva.

-Jag tycker inte om varma skaldjur, om vi gör ris&räkor så får mamma,pappa alltid göra en räkfri del till mig för att jag jag tycker att det är så äckligt.

-Mina favorit serier är how i met your mother & the walking dead

-Jag tycker inte om glögg men älskar att värma jordgubbsaft i mikron innan jag dricker den.

-Jag kan inte sova ifall jag inte har koll på vad som händer utanför fönstret och i min dörröppning, Nu när jag har sängen ut från väggen måste jag sova på rygg för att annars får jag panik för att jag inte vet vad som händer bakom mig.

-Jag brukar i vanliga fall vara klar med mina julklappar den här tiden på året men iår har jag inte ens börjat köpa dem än, har inte köpt en enda vilket ger mig lite ångest, varför ska allt vara så satans dyrt och varför kan pengarna inte föröka sig på banken?

-Jag firar inte min födelsedag på den dagen jag egentligen fyller år pågrund av att det de senaste fem åren bara har varit en massa otur, morfar blev sjuk, en hund blev påkörd, bussar kommer inte, bussar på punktering, det börjar brinna och en massa annat.

-Firar alltid min födelsedag på halloween då det är min favorit högtid efter julen! (är halloween ens en högtid?)

-jag HATAR brunabönor vilket gör livet ganska svårt för mig eftersom att jag är ölänning...

-Jag är vänsterhänt och det ställer alltid till med en massa problem, kan inte klippa med vanliga saxar och kan inte använda vanliga saker i köket soom man ska. Får alltid be någon annan hjälpa mig ifall vi ska äta soppa då sleven är vänd åt fel håll, min familj smörar på fel sida av kniven och det är svårt för högerhänta lärare att lära ut vissa saker .

-Jag har väldigt starkaåsikter om saker och personer som jag gärna delar med mig av till alla i mig omgivning, till exempel så har jag berättat exakt vad jag tycker om de flesta personerna första gången jag träffade dem, detta är ju både positivt och negativt då folk ofta tolkar de jag säger på helt fel sätt

-Jag pratar innan jag tänker vilket ställer till med problem för mig flera gånger varje dag.

-Jag är väldigt spontan och vill alltid hitta på en massa galna saker, frågar alltid mina vänner om vi inte kan hitta på något galet, jag menar YOLO.Skulle just nu i denna sekunden kunna få för mig att färga håret typ grönt.....kanske skulle vara något?

-En period i mitt liv hade jag en identiteskris och bestämmde mig för att vara glam rockare, det gick ju sådär, jag har även varit lite halv goth och lyssnat på emo. Tur att jag har hittat vem jag egentligen är nu!

-På morgornarna när mina larm på mobilen ringer för att väcka mig blir jag skitarg och skulle helst av allt vilja slänga telefonen i väggen.

-Jag är väldigt extremt svartsjuk, jag behöver inte säga mer om det.

-Jag hade också en period i mitt liv då jag endast kollade på skräckfilmer och då jag älskade att vara ute och gå i mörkret.

-Jag älskar min hund så mycket att ord inte kan beskriva det, dock går han mig alltid på nerverna så att jag skulle kunna vrida nacken av honom, men han är det finaste jag har<3

-Jag har även en kanin som heter Plutte-Jens, honom älskar jag också men vi kommer inte alls bra överens, så det är mest stoffe som sköter honom...

-Jag blir extremt lätt arg, speciellt när folk inte gör som jag säger eller om dem säger en sak men man vet att dem ljuger, och så blir jag arg på frida när hon inte sköter sitt insulin så då skäller jag lite på henne också..

-Jag hatar mitt blogg namn och har ingen aning om varför jag döpte bloggen till soldtothedevil, det är ju pinsamt, världens gladaste tjej (ibland) har världens mest deprimerande bloggnamn, var nog deprimerad på den tiden när jag skapade denna bloggen.

-Jag tycker själv att jag har mognat väldigt mycket bara sen jag började gymnasiet....

-Jag tycker att one direction har bra låtar men jag hatar dem nästan lika mycket som jag hatar Justin Bieber och de är inte bra

-Jag har extremt dåligt självförtreoende pågrunda av mina tänder

-Såbra relation till mina vänner som jag har nu har jag aldrig haft innan , kan verkligen prata med alla om allt och vi pratar och skriver till varandra hela dagarna.

-Jag kan sitta och sjunga,älska en låt jätte mycket sen börjar någon jag ogillar gilla den låten då gillar jag den helt plötsligt inte längre för då är den förknippad med något dåligt.

-Jag och en föredetta vän lurade i en mycket yngre kille att alla tjejer tyckte om lukten av fisar och den konversationen är något jag fortfarande kan sitta och gap skratta åt, eller ja, vi försökte lura honom ,men tro det eller ej, 98-99 är faktiskt smartare än vad man egentligen kan tro..

-Jag har fått väldigt många vänner sedan jag började gymnasiet, alla har alltid sagt till mig att det är stor skillnad på högstadiet och gymnasiet men jag har aldrig trott på det då mina tre högstadieår egentligen inte alls var bra. jag trodde att alla skolor var så dåliga för det var de enda jag såg.

-I tre år på gymnasiet byggde jag upp en slags sköld för att kunna försvara mig själv och de jag älskar, den skölden gjorde så att vad människor än sa bakom min rygg kunde jag bara skaka av mig det, jag har alltid innan haft mycket problem med vad folk har tyckt men på högstadiet fick jag lära mig att det bara är att skita i vad folk säger, detta har gjort att jag kan ta ungefär vilket skitsnack som helst. Som till exempel en gammal vän sa att hon alltid tog åt sig av allt jag sa men när hon kallade mig för falsk och sa att hon hatade mig osv så brydde jag mig verkligen inte, sånna ord har aldrig haft betydelse för mig, däremot om jag skulle höra någon snacka skit om min familj eller vänner så skulle den personen vara utplånad snabbare än kvickt.

-Jag får ibland ångest för att jag inte längre går på skansen och kan hålla koll på alla äckliga babian ungar och vad dem gör.

-Det finns en tjock jordbävning som jag föralltid kommer att hata , hon har gjort saker mot min kusin som jag aldrig kommer att kunna förlåta henne för. Jag har sagt enda sedan första gången jag såg henne att jag inte gillar henne, nu har jag bara fler anledningar till att inte gilla henne. Blir äcklad av hennes bilder men jag måste vara vän med henne på facebook,kolla henne ibland på instagram och twitter trots att hon äcklar mig något enormt.

-Jag är allergisk mot sannas nakenkatter men inte mot Elton.

-Jag är pälsallergiker men har endån i hela mitt liv haft en massa pälsdjur runt mig.

-Jag tycker själv att jag är hyseriskt rolig och skulle kunna klara mig i resten av mitt liv tillsammans med en klon av mig själv.

-Jag har sett Ozzy Osbourne & Geezer Butler två gånger när dem varit i Sverige, vill se fler gånger!

-Jag har paxat att gifta mig med Neil Patrick Harris ifall han skiljer sig, gör ingenting att han är gay.

-Skulle även kunna tänka mig att gifta mig med mannen på sexans röst ,<333333333 HAHAAH nu fick jag en ide, tänk er Neil Patrick Harris med mannen på sexans röst, hahaha, åh vilken blandning , underbart...kanske <3333333

-Jag har växt upp med Star Wars,Sagan om ringen, james bond och jurassic park

-Jag HATAR twiligth filmerna

-Jag har i hela mitt liv varit extremt underviktig och nu är jag äntligen normalviktig, känns topppppen

-Jag trivs bättre på landet än i stan, skulle inte vilja bo i kalmar (förutom nu när jag går på gymnasiet för enkelhetens skull) Jag skulle inte ha något emot att bo i typ Grönhögen, det är mitt paradis på jorden!

-Ibland så är jag på väldigt konstigt humör, kan stå och skratta och vara fnittrigare än någonsin , skratta åt allt och andra sekunden så ligger jag typ i sängen och dör och gråter för att livet är dåligt, humörsvängningar...? neeejdå!

hahaha, blev lite fler än vad jag tänkt från början men jaja. Puss nu ska jag se walking dead!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar