tisdag 20 november 2012

HAHAHAHAAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH,jagavlider.

åh jesus kristus, denna dagen har varit alldeles för random. När jag väntade på bussen påväg hem från skolan så kom det fram tre personer och pratade med mig, 2 helt random och en som vi har lektioner med. Måste sett ovanligt snäll ut idag, lite konstigt för att jag kände mig inte så extremt snäll,hihi.

Nu när jag sitter här och läser lite bloggar, kommer in på kompisars kompisar's bloggar och hittar en hel del random shit.  Jaaaaaaa, och så råkade jag ju såklart rensa min telefon på ALLT  igen och som vanligt skulle inte itunes & telefonen sammarbeta så jag fick tigga nummer via facebook&twitter, pinsamt då det är typ tredje gången på mindre än en månad. Men ja, man får ju alltid lite nya kompisar när man råkar ta bort allting, kanske inte det positivaste men vi kör på det endåååÅ!
en jag ska
Sen det här som rubriken handlar om...det är något riktigt jävla random skit som jag inte kan skriva ut förens jag har pratat med mina buddies så att jag vet vilken del som är sant och vad som är påhitt. Men jag ska berätta för er senast på fredag, så jaa hahaha, det är värt att vänta på.


Nu ska jag måla om mina naglar och sen ska jag gå och lägga mig, pussinutti

fjorrrrre styyle ohyääääh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar