tisdag 13 november 2012

M-m-m-m-mitt liv den senaste tiden

Jaha, nu tänkte jag berätta lite om vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna osv.

Igår fyllde jag tydligen år. Vaknade som vanligt igår hade inte en tanke på att jag fyllde år så jag gick och duschade och allt som vanligt. Sen någon gång vid tio tiden ringer mamma mig och säger att jag fyller år, haha ingen kom ihåg det. Men det gjorde inte mig något, har ju inte firat på min riktiga födelsedag på flera år pågrund av olika anledningar. Men nu är jag i alla fall 16 år, ska börja övningsköra och sånt små kul innom en snar framtid. FIck bullar av Frida igår, det var gott!!!! Eftersom att jag fyllde år igår,Frida på torsdag och sabina om typ två veckor ska vi fira det lite på floristen på torsdag. Lite kladdkaka och sånt gottigt.

Förutom att jag fortfarande har överdrivet ont i mina lugnor hela dagarna så mår jag så jävla bra! Känner mig så himla lycklig. Gjort mig av med gamla dåliga "vänner" och det kan vara det bästa beslutet jag någonsin tagit! Men samtidigt som jag gjort mig av med såkallade vänner så har jag även fått en hel del nya personer in i mitt liv. Människor jag aldrig trodde att jag ens skulle prata med är numera de personerna man umgås med på raster.

Jag trivs verkligen på gymnasiet, jag har en väldigt bra klass (hahahahahah). Nä okej jag tycker att det låter så fult att säga att jag har en bra klass eftersom att vi bara är tre personer och jag redan kände en av dem från början. Men klassen och de vi har lektioner med, både it,idrott och florist tvårona har man lärt känna bra vilket gör lektionerna mycket roligare.

Varför handlar alltid mina blogginlägg om skolan? Fett tråkigt för er att bara läsa om samma sak om och om igen. Men det får ni leva med.

Har inte så mycket mer att skriva om så puss och häääj, hörs någon annan dag! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar