onsdag 14 november 2012

Forever a clone

Samtidigt som jag gjorde mig av med massa dåliga "vänner" så tog jag upp kontakten igen med personer jag var bra vän med förut men som jag inte har kunnat vara vän med pågrund av andra personer. Dettär är faktiskt riktigt skönt då jag vet att dessa personerna är så himla mycket bättre än dem andra.

Jag vill verkligen ha en helt ny internet vän, en att börja om helt med från början men som samtidigt kan bli en av mina bästa vänner .Det bästa som finns är att ha en vän via internet som man kan berätta ALLT för. Jag haft en sådan vän, men jag vet inte vad som hände med henne, jag mognade och växte ifrån henne, var alldeles för snäll och brydde mig  alldeles för lite om mig själv. Detta är en person som ni har fått läsa många gånger om i mina olika bloggar och grejen är den att även fast vi var så extremt tajta en lång period så saknar jag inte henne minsta lilla , jag mår så himla mycket bättre utan henne, det låter kanske hemkst men det är som att en stor ett tons sten har släppt ifrån mina axlar.

Jag är en sån där människa som klarar mig lika bra med vänner som utan, det finns ju inget bättre än att ha underbara vänner, vilket jag har. Men om det skulle krisa och jag skulle få klara mig själv i resten av mitt liv så skulle jag klara av det också . Jag verkar kanske inte alltid vara den där tjejen med extremt bra självförtroende eller den som sitter och pratar oavbrutet med personer. Jag är inte blyg, jag är en väldigt öppen person som faktiskt har väldigt lätt för att träffa nya personer men jag visar det inte så mycket som det egentligen är för att ifall det skulle hända något och jag skulle behöva klara mig själv skulle jag inte vilja att folk vet så extremt mycket om mig, Ifall jag mår dåligt skulle jag inte vilja att alla skulle märka det på mig för att jag hatar att få så mycket uppmärksamhet på det sättet. Därför bestämmer jag mig själv för att hålla tillbaka lite för att folk inte ska märka förändringar på mig. Det är ganska dumt, jag vet men så har jag gjort i hela mitt liv och kommer antaligen fortsätta att göra i resten av livet med.

Puss&Kram hatar alla er läsare från botten av mitt hjärta, <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar