fredag 16 november 2012

Hush little vampire don't say a word, pappa's gonna bite the head aof a bird

Tjena                                           Hallå                                             Hej


Idag har det inte hänt så mycket, hade HLR (hjärt och lungräddning för er som  är lika korkade som jag) idag på idrotten, det var ganska så mega tråkigt. Man behövde inte byta om heller & om jag hade fått veta det innan hade jag tagit på mig heeeeelt andra byxor. Om ni ville veta lixom. När vi slutade typ vid elva så gick jag och fridus en snabbis till subway, sen tog jag bussen till färjestaden och åkte med papput hem.

Nu sitter jag inne vid brasan och kollar på nätet efter julklappar, hahah, fyfan det har blivit så extremt med internet att man inte ens åker till stan & anstränger sig för att hitta julklappar, ganska hemkst faktiskt då julshoppninge är bland det bästa som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar