lördag 17 november 2012

Oh boy, you make me feel like no boy can make me feel like you

Tjena Hallå Hej

Mådde riktigt skit dåligt idag på morgonen, mådde illa, frös ena sekunden och svettades ihjäl nästa. Skulle ta en ibumetin men trodde knappt att jag skulle kunna svälja den utan att spy, men det gick i alla fall och när den började verka så mådde jag ganska fort bättre. Ibumetin det är bra skit de!

Har fortfarande varma & kalla stunder men det är mycket bättre, mår inte illa heller så det är skönt (det var ett jävla släktkalas igår hahahahaahhahaahhaahahahhaahahahha)

Nu ska jag verkligen sätta mig och beställa julklappar som jag sagt att jag ska göra hela veckan, så sjukt svårt att hitta något bra och när man gör det så är ju allt så förbaskat dyrt, men har hittat lite saker till tex sanna & stoffe så det är ju bra!

Stoffe är uppe i Hällefors (?) ¨så nu är det jag som är kingen i huset ,moster och dem var här och hade med sig lite gofika förut också, det var mumsigt!
Nä nu ska jag leta julklappar, chaachaa bitchees :*



1 kommentar:

  1. Var det kul eller? Fick du en massa presenter från dina älskade släktingar???? ;););)

    SvaraRadera