onsdag 21 november 2012

Tjena Hallå Hej

Idag...har det inte hänt så mycket. Hade matte till kvart i elva sen slutade jag. De andra klasserna vi hade matte tillsammans med skulle på någon föreläsning så dem fick inte sluta tidigare, mohahaha....skade glädjen är ju den enda sanna glädjen. Missade bussjävlen med två minuter också så jag fick sitta i kylan helt ensam och se mobbad ut framför hela skolan. Fick vänta på en full 404 jävel i 40 minuter, det var inte kul.

Det känns som om att jag borde plugga, men jag har inget att plugga till då vi aldrig har läxor eller prov! Riktigt jävla sjukt skönt, Tänk ifall vi började vi nio istället för vid åtta, då hade man kunnar sova en timme längre och tagit den inte så fulla bussen på morgonen,DÅ skulle mitt liv vara helt perfekt. Ska ge rektorn det förslaget eftersom att många studier visar att en tonåringshjärna inte börjar komma igång förens efter klockan 10, alltså är vi i skolan i två timmar med en sovandes hjärna. Not goooodi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar