lördag 17 november 2012

Jag vet att du är kär i kungen "är du säker på att det inte skulle vara ett P istället för K där?"

Jag vill kolla på torkel i knipa men verkar inte ha den inne, hatar mitt liv nu , </333333

Haha såg en status på facebook om att några bilder på mobilen hade försvinnit, folk som kommenterade den statusen verkade ta det som om att det var typ jordens undergång, bitch please , det är de man har säkerhetskopior till. Daaaaaah, men så var det ju en 00:a som hade lagt upp den statusen också, usch, borde verkligen rensa bland mina facebook vänner.

jamen nämen man kanske skulle ta och gå och lägga sig snart, klockan är ju trots allt halv elva hahah, åh jag orkar inte, pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

& nu fes min kanin också, detta kan ju inte bli bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar