tisdag 13 november 2012

opaaaaa

Åt en tomat förut och nu känns det som om att min tunga svullnar upp, jag vet ju om att jag inte tål tomater så varför äter jag det!? Så extremt jävla korkad är jag. Kommer nog dö inatt.

Nu håller mamma och jag på att testa att baka saffranssemlor så vi får se hur det blir, lägger upp en bild på dem när de är klara!

Imorgon är det gymnasiedag vilket innebär att niorna kommer och hälsar på och att vi inte behöver ha några riktiga lektioner ihihihih! Ska faktiskt bli kul att gå till skolan imorgon, tror jag i alla fall.

Nä nu känns min tunga gigantisk så nu ska jag gå och kolla med morsan om jag kommer att dö , hör ni inget mer från mig så vet ni att jag har dött. Ifall jag nu skulle dö så vill jag att ni ska veta att jag hatar er allihopa från djupet av mitt hjärta, pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar