onsdag 7 november 2012

En liten uppdatering

Jahajaha, det har inte hänt så mycket i mitt liv. Har haft höstlov, det var skönt. har varit i växjö det var kul, har varit med sanna när hon har tatuerat sig, de var inte så kul blev besviken när hon inte grät.

Skolan har väl flutit på ganska bra idag, går egentligen till fyra på onsdagar men vi floristtjejer har turen att alltid bli favoritiserade av lärarna så att vi fick sluta redan vid två. Matten var i stort sett inställd på morgonen , vår lärare var hemma med sin sjuka inge eller ngt så vi hade typ 8 uppgifter att göra sen gick vi. Har lärt känna några av våra lektions klasskompisar idag också. Ganska så trevlans faktiskt.

Imorgon är det bara florist vilket är chill , på fredag ska vi till simhallen på idrotten. Jag HATAR simhallen. Är typ klor allergiker också så lär ju typ dö. Men alltså nej, jag vill inte men har redan varit borta från skolan två dagar denna veckan så kan inte vara borta på fredag. Får väl helt enkelt stå ut och försöka förtränga den dagen så fort som möjligt.

Nu sitter jag i sängen och fryser ballarna av mig. Sjukt kallt & så har jag ont i lungorna. Lunginflamartion typ kommer kanske dö. Nej inte riktigt men lite. Har suttit i typ två timmar och kollat på en livestream på någon vloggare jag knappt vet namnet på också. Nej jag har inget liv.

VILL BARA TILLÄGGA ATT JAG KAN SKRIVA OCH FORMULERA TEXTER I KORREKT SVENSKA, KÄNDE BARA INTE FÖR DET JUST NU. OK!

Jag ska bli brandman bara så att ni vet åde. 

FÖRESTEN!!: kollade ni på videon jag la upp igår? "how to cofuse an idiot" om inte ni måste se den , sjjukt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar