onsdag 21 november 2012

d-d-d-d-de vet du

Vill till DH imorgon, vill se SHM imorgon, vill ha jul, vill se Ozzy, vill ha morötter, vill ha choklad.

Vill massor men helst av allt vill jag till DH imorgon , hade lätt åkt om jag hade haft en fungerande spel dator och pengar.Vill verkligeeeeeen....och så vill jag veeeeeeeeerkligen gå på SHM imorgon, vill verkligeeeeen...Fan att pengarna inte förökar sig på kortet, det hade varit rena drömmen om man hade dubbelt så mycket pengar varje gång man kollar.


Men nu ska vi inte klaga, det finns dem som har det så mycket sämre än mig just nu....Fast det hade ju inte skadat att vara på DH...Nääe, det kommer nog att vara rätt lugnt på skolan resten av veckan då min skola består utav 80 % nördar som sitter framför datorn och spelar 22 timmar om dygnet, sju dagar i veckan 360 dagar om året. Men det är gött ju...

Nu ska jag kolla om vi har något gottigt att äta på, ha det göttigt.


Kan inte fatta att det är nästan ett år sedan Hedda och jag var och såg Star Wars, känns verkligen inte som om att det redan gått ett år, Max nåfra månader. Men jag klagar inte, ju snabbare det går detsu snabbare kommer dagen då de visar de andra filmerna!
& idag firar vi också, det är ENDAST 21 dagar kvar tills premiären av the hobbit är, guuuuud som vi har längtat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar