tisdag 12 augusti 2014

20 nya

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Dno, how i met your mother kanske. Bara hänga i baren med vännerna hela dagarna

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Florist typ lol, whyyyyy

3. Vilken är din favoritdoft?
Beror på vart jag befinner mig. På Södra Öland är den bästa doften när det luktar sjö, för övrigt så älskar jag killparfymer 

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
typ vid Alex Gaskarths pool 

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
Först och främst skulle jag äta, sen skulle jag åka till något ställe och umgås med de personer som betyder mest i mitt liv.

6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?

Jag hade utnyttjat hela "stå och kissa" grejen mycket, sen hade jag nog vart en typisk tonårskille som bara sitter hemma och lirar cod
 

7. Vilket är ditt favoritverktyg?

Kniv forfan

8. Vad gör du om tio år?

HUR I HELFITTE SKA JAG KUNNA VETA DET

9. Vilken är din bästa danslåt?

Det kommer för alltid att vara All the small things

10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?

mina egna kläder typ

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?
vadå hantera? vad jag skulle göra eller? Vet inte, beror på hur mycket det är det i svenska kronor? 

12. Vad tycker du om ordet hen?
Låt hen vara vem fan hen vill

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?
Jag har inget eget...men en äppelkaka med någon sockerkaks smetgrej över brukar tydligen vara ganska god. Har aldrig smakat den själv dock.

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?
Köttvadå? 

15. Är du beroende av något?
Mat

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
All musik jag har hört live pga de tar mig tillbaka till de stunder jag mår som allra bäst.

17. Vad gör dig riktigt förbannad?
Typ allt, det är inte så svårt att få mig förbannad

18. Har du något riktigt bra husmorstips?
baka aldrig bullar när det är dåligt väder ute, TRUST ME 

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
Gillade Fastighetesbyrånsreklam de hade för typ 100 år sedan med han Bosse, den var grym. Sen gillade jag Ö&B reklamen innan de bytte ut han den roliga killen....men Ica reklamen är ju en klassiker!

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
Jo men det är jag väl. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar