måndag 25 augusti 2014

Besvikelse

Samma dag som PTV och SWS's world tour kom ut med sina europadatum gick mina förhoppningar om att Vic kanske skulle dyka upp och sjunga 'a love like war' tillsammans med ATL på Wembley i kras. Han har sin första europaturne den dagen, i Belgien. My dreams are krossade.

Men eftersom att jag fortfarande dör efter att få veta vilka deras "special guests" är så har jag fortsatt att tänka. Kanske kommer 5sos att vara där? Med tanke på hur bra vänner de är med Jack och Alex så känns det inte som en omöjlighet. Kanske kommer det att vara Tonight alive?? Troligtvis inte pga alla Taylex rykten men ändåååå, I'm dying to know.

5sos känns som en gaaanska stor chans att de kommer vara där (och sorry alla sos fans men den där vänskapen som atl har tillsammans med dem är ingenting jag shipar. Är så förbaskat trött på att inte kunna läsa en enda sak om J/A utan att det kommer massa små fjorrar och bara skriver en massa om 5sos.)

In other news. ATL ska göra en miniturné tillsammans med YMAS. I bland annat London. Sex dagar innan jag ska dit. Mitt hjärta blöder.
Förstå hur grymt livet hade vart om jag hade kunnat åka till London lagom till YMAS/ATL spelningen, stanna där tills Wembley, ta flyget till Stockholm stanna där en natt innan PTV/SWS. VARFÖR ÄR MAN INTE GJORD UTAV PENGAR. VARFÖR GÅR JAG FORTFARANDE I SKOLAN SÅ ATT ALLT MÅSTE HANDLA OM ATT KUNNA TA LEDIGT UTAN ATT MISSA FÖR MYCKET.  VARFÖR VARFÖR VARFÖR.

Meeeen alla i bandet har sagt att de kommer att göra mycket roliga saker i Europa under 2015. Man får väl bara hoppas att de är medvetna om att Sverige ligger i Europa och att de kommer att komma hit, många gånger, helst en gång i veckan, gärna varje dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar