torsdag 7 augusti 2014

Man får inte glömma bort att andas

Jag har utan tvekan världens bästa syster. Ska försöka att skriva ner detta utan att bli alldeles för exalterad. JAG HAR FUCKING BILJETTER TILL ALL TIME LOWS ARENAKONSERT I LONDON!!!!
Förstod verkligen ingenting när jag igår fick sms från Sanna om att vi hade fått biljetter. Jag trodde att jag hade blivit dum i huvudet när jag läste det pga det var endast de som är med i HF som kunde förhandsboka på onsdagen, Sanna hade alltså gått med i den bara för att kunna beställa biljetterna på onsdagen istället för på fredagen, HON ÄR SÅ JÄVLA GRYM. ÄLSKAR HENNE SÅ GALET JÄVLA MYCKET, BÄSTABÄSTABÄSTA.

Mina vänner fick också biljetter så vi satt i flera timmar och typ grät och planerade. Kan inte förstå detta, det kommer att bli så jävla grymt. Bara 225 dagar kvar, det går nog fort...hoppas jag.

Spenderar alltså mina dagar nu med att kolla flyg, hotell och att försöka luska ut vilka deras 'special guests' kan vara, jag hoppas på att det kan vara Vic. Tän er A love like war live med Vic, drömmen. Tänker även att Adam Elmakias antagligen förhoppningsvis kommer att vara där!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar