fredag 22 augusti 2014

Hateeeee myyyy lifeeeeee

Kommer ni ihåg när jag för några veckor sedan berättade om att Pierce the veil och Sleeping with sirens skulle ha en världsturné och att jag hoppades på att de skulle komma till Sverige?
De har släppt datumen för sina spelningar i Europa nu. De kommer till Sverige två gånger, en gång till Göteborg och en gång till Stockholm. Det är nu jag borde hoppa runt och skrika av lycka va? Varför gör jag inte det då?

Jo för att de datumen som de spelar här har jag precis landat i Sverige igen efter att ha varit i London på konsert. Detta innebär att jag kommer vara helt utmattad, skulle behöva ta ledigt fler dagar ifrån skolan och halka efter jääättemycket samt att jag skulle vara väldigt pank då denna Londonresa antagligen kommer att gå på mer än vad jag förväntat mig. Skulle då även behöva fördriva några dagar i Göteborg innan deras konsert ens är, vilket innebär att mer pengar skulle behöva slösas och jag skulle behöva tillbringa typ två dagar i Sveriges mest estetiska stad. I'm so not up for this. Jag ser så många nackdelar med allt men ändå så kan jag tänka lite positivt. Detta kommer antagligen att vara enda gången som jag kommer att kunna se något av dessa band. Dessutom är de i Sverige TILLSAMMANS. Detta är typ hur stort som helst och det hade vart grymt att uppleva och jag menar...jag får väl kämpa lite extra mycket i skolan och sedan försöka få hoppa in och jobba någonstans lite extra för att få ekonomin att gå ihop...Nej, det här håller inte.

Jag får helt enkelt acceptera att livet inte vill att jag ska ha roligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar