onsdag 27 augusti 2014

Behöver lov, behöver vila, behöver fler dagar med mina syskon som jag hade igår. Orkar inte sammanfatta gårdagen själv så ni kan gå in och läsa om den på Sannas blogg (eller göra det lätt för er och kopiera denna länken http://madeofsanna.blogspot.se/2014/08/hang-med-mina-bros.html#comment-form). Hade hur som helst mysigaste dagen ever igår. Behövde inte ens sova själv. Love life.
Att gå upp i morse klockan kvart i fem var dooock inte lika kul.

Idag har vi provat och beställt studentmössor och andra studentsaker. Sen hade skolan hyrt in glassbilen typ så den körde in på skolgården och bjöd alla på glass. Sen hade jag teorilektion och nu är jag så trött och har en känsla som inte går att beskriva, vill egentligen bara gråta floder, skrika tills rösten försvinner och slå sönder något. Men kan inte det så får väl helt enkelt nöja mig med att fortsätta ha det såhär.

Vill ha lov igen, behöver ha lov igen, min kropp pallar inte, jag pallar inte. Till råga på allt så har de där utslagsgrejerna som jag åt medicin för i fyra månader börjat komma tillbaka. Orkar verkligen inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar