måndag 4 augusti 2014

LONDON BABY

Idag släppte äntligen All time low det som de så länge har gått och smugit med. Det är nämligen en konsert i London, inte vilken konsert som helst deras första arena show (!!). Förstå hur stort detta är, de har hållit på i elva år och har äntligen fått denna chansen. Är så stolt över dem. Som om att det inte skulle vara nog så ska de filma material till sin nya dvd, förstår ni att det kommer att komma en STD2!?!?!?!

Iaf så ligger inte London sååååå himla jättelångt härifrån så jag ska dit. Det spelar egentligen ingen roll hur jag tar mig dit eller med vem, men jag ska dit. Om Arsenal har någon hemma match då följer pappa med, om de inte har någon match så har jag och några personer på instagram slagit oss ihop och ska åka tillsammans (plus Sanna då såklart!!). Det kommer bli så grymt.

Bara några timmar efter att jag fått veta att de skulle ha konserten och att jag på något sätt antagligen skulle kunna ta mig dit så dök denna bilden upp i mitt twitterflöde, coincidence? I think not.


Så japp, biljetterna släpps på fredag och om jag inte hinner få någon innan de tar slut så kommer jag att gråta i cirka resten av mitt liv. Detta är en grej som man inte vill missa, detta är stort. 

DO IT FOR THE FUCKING MEMOIRIES
HOLY FUCKING TITTYFUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar