måndag 18 augusti 2014

Dröm

Inatt hade jag den bästa drömmen cirka någonsin. Av någon anledning så hade ATL en meet and greet någonstans på Öland eller i Kalmar som jag och Sanna självklart gick på. Det var inte så jättemånga som var på den så att trotts att jag stod längst bak i kön så kom jag fram snabbt. Dock så var det liksom inte hela bandet som hade en m&g utan alla var där för att träffa Jack?? När det var min tur så var allt fett akward pga hade knappt något att säga, fick iaf autografer och kramar och bilder (som ej fanns i min mobil imorse vilket är jättesorligt för alla bilder var döfina.) Sen sa han något om att bandet skulle åka till Ikea i kalmar?? Så Sanna och jag åkte då dit och åt och typ letade efter dem, men vi hittade dem inte. 

Sen var vi ute och åkte någonstans på norra Öland och typ stannade till vid någon soptipps rastplats mitt ute i skogen där Alex, Jack, Andy Biersack och Matt var. Så då gick jag ut igen och pratade mer med Jack och tog bilder med allihop. Alex hade sitt rosa hår, det var så fab. Sen när jag åkte därifrån så blev typ Andy ledsen att jag hade åkt pga vi var tydligen gifta?? Eller så skulle vi gifta oss...förstod inte riktigt det där. Vet i alla fall att han pratade massa med J,A & M om att de skulle åka och leta efter mig. Vet dock inte om han hittade mig för jag hann vakna innan vi kom så långt :( 

MEN IAF, fattar ni hur bra denna natten var eller. En rosahårig lex, en blyg Jack, pratstunder med Matt och tog en massa pussbilder med Andy Biersack som det sedan visade sig att jag var gift med. Kan leva med att det här blir verklighet, eller iaf att få uppleva detta varje natt.

För ett tag sedan drömde jag även om Matt och Daniel Radcliff??? Sanna och jag var på något museum där man gick runt, träffade massa från skolan där med (fett pin irl) sen så såg jag plötsligt Matt och Daniel på typ samma ställe och alla flockades runt Daniel för att ta bilder och få autografer men jag struntade i honom och gick istället fram till Matt och pratade med honom och tog en massa bilder. Han blev så glad över att någon brydde sig om honom för en gångs skull för han var så van vid att bara stå vid sidan om och bli ignorerad när han var med de andra killarna. Sen kom Sanna bort till mig och Matt när hon insåg att Daniel var en bitch, och aa sen chillade vi runt med Flyzik i flera timmar. 

Liksom??? Kan detta bara sluta hända mig. Mitt psyke är inte stabilt nog att klara av sånt här.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar