tisdag 31 januari 2012

fire away fire away

Blev ingen skola idag heller. Var inte alls pigg på morgonen så stannade hemma idag också, men det kommer lösa sig med provet i alla fall. Nu är iaf kroppen fylld med tabletter och massa annat så nu för tillfället mår jag hyffsat bra!

Idag ska jag ängna dagen åt att spela massa tråkiga och ointressanta online spel samtidigt som jag kollar på Beck. Telta ligger med huvudet i mitt knä och överröstar tvn med sina snarkningar, Inte OK!

Asså jag har ingenting att skriva om, eller jo det har jag men jag suger get balle på att formulera mig så det är inte ens någoon ide att försöka berätta för er , inte för att jag tror att någon bryr sig egentligen , men det skiter jag i. 

balle balle balle balle balle balle balle balle balle balle balle balle balle balle balle balle
Lyssnar  på Björn Rosenström & inser att jag har skrivit på detta jävla inlägget i 3 timmar. Balle nu orkar jag inte skriva mer. Balle.


1 kommentar:

  1. Förlåt om jag är lite efter alla andra men vem fasen är Ozzy Osbourne?

    SvaraRadera