onsdag 18 januari 2012

igår ,hahah

Igår asså, så jävla pantad jag var. Pluggade till biologiprovet som vi hade idag och sen var klockan typ sex och jag var så sjukligt trött så jag gick och la mig i sängen och somnade , ca två timmar senare vaknade jag igen och trodde att det var morgon. Flyger upp slänger på mig kläder, sminkar mig snabbt och ojämnt , får panik för att jag inte har laddat telefonen, messar sabina om vi ska ta sällskap och bryter ihop för att alla tycker at det är jätte konstigt att jag ska till skolan.

*när jag plattar håret*

Stoffe- vaart ska du?
jag- till skolan!?!?
stoffe- varför?
jag- ja jag går väll i skolan !?!?!?
stoffe- jaha du ska på utvecklingssamtal?
jag- nej men jag går ju i skolan????
stoffe- jaha....?
jag- meeh, vad fan är klockan då?
stoffe- klockan åtta på kvällen !
jag- WTF!?!?!

Logiken gick inte ihop då sanna,kalle & stoffe var uppe och var pigga vilket aldrig hänt innan , och sen att pappa säger att jag sov så skönt så han släckte lampan och stängde av teven. Ingenting gick ihop, jag fattade inte varför alla var så lugna när jag var sen till skolan!

Har nog aldrig varit sså stressad, hahaha kände mig så jävla dum när jag insåg mitt misstag och alla satt och skrattade åt mig. Men när jag tillslut hade lugnat ner mig, insett situationen så gick allihopa ner och kollade på cowboys and aliens, en riktigt B film, men Harrison Ford var ju med (<3)

1 kommentar: