lördag 21 januari 2012

Gul & Blå

klantig som jag är drog jag dit så satan igår påväg till skolan. Slog i knät rätt rejält men det gick endån hyffsat bra. Knät blev blått och fick ett litet sår, blåmärken kan döda mig :(
Iaf så verkade det vara rätt bra igår men idag när jag vaknade hade jag as ont i armen på samma sida och när jag skrattar eller gör hastiga rörelser så gör det ont i hela högra sidan (sidan jag landade på) Armen sträckte jag nog bara lite , är rätt jobbigt att lyfta saker men de är inte så farligt & resten av sidan hoppas jag går över snart, har tagit en värktablett så hoppas att den ska börja verka snart.

För övrigt så händer det inte så mycket i helgen. På onsdag är det studiedag & då ska jag till sjukhuset, om det är posetiva resultat så berättar jag nog vad som jag ska göra där, om det är negativt håller jag nog det innom familjen.
Tjejerna och jag ska börja göra halv åtta hos mig så det blir det nog nästa lördag.

Idag har vi varit i grönhögen mamma & moster har delat upp lite porslin och sånt och nu så väntar jag på att maten ska bli klar. Alex gör bacon inlindad kykling & riiis , mummmmmms!

Ni får ha en toppen dag så uppdaterar jag nog senare eller imorgon!
Puss ;*

1 kommentar: