lördag 28 januari 2012

Helgen

Igår satt jag och myste med familjen , åt lite ost, kex & räkor. Det var mumsigt. Kollade på Nigthmare on elm street & Orphan. As bra filmer båda två. Spelade även lite kort innan jag gick och la mig.

Imorse var jag en aning rastlös så jag hoppade runt och sjöng, dansade till massa reklam låtar som jag har inlagda på spotify. Hade as kul men Elton skämde ögon ur sig när han såg mig.

Nu väntar jag på att stoffe och Jesper ska komma så att vi snart kan börja med maten, det blir hamburgare och pommes, Ikväll blir det Halv åtta hos Elina. Elina och Hanna ska laga mat och vi andra tjejer ska betygsätta , sen nästa gång blir det Sabina, Mimmi & Ebba som ska laga mat och sista jag och Hedda.
Det kommer blir jätte mysigt.
Det är rätt sjukt egentligen eftersom att vi på mindre än ett halvår har träffats fler gånger än på tre år innan. Tycker att det är väldigt kul att vi träffas så mycket nu eftersom att man vill ju gärna ha en massa minnen att tänka på sen när vi slittras till gymnasiet.



1 kommentar: